Naša vizija

 

Brand Samarcanda je prisutan u sektoru turizma dulje od dvadeset godina i to kao leader u organizaciji turističke animacije i evenata.
Tri su glavne stavke uspjeha Samarcande:

  1. Organizacijska struktura
  2. Osoblje
  3. Kvaliteta proizvoda

Organizacijska struktura

Samarcanda u Hrvatskoj djeluje u uredima u Zagrebu i Rijeci, a u Italiji na nacionalnoj razini putem 3 stalna ureda: Varese (sjedište tvrtke), Milano i Rim. Samarcanda je brand koji označava kvalitetu u organizaciji animacije u turističkim naseljima; taj je brand dan u koncesiju talijanskim poduzećima: Praxis, Linea Staff, Fandango i jednom hrvatskom: DF Animacija d.o.o.

Branding, organizacija i upravljanje su objedinjeni.

Samarcanda raspolaže sa: skladištem od 1600 m2, 12 000 kazališnih kostima, audio video tehnikom za sva naselja koja opslužuje, kao i tehnikom za organizaciju manifestacija i priredbi, režiserskim studiom gdje se rade podloge za predstave, unutarnjom scenskom radionicom, kao i radionicom za kostimografiju, te svim administativnim uredima.

Osoblje

U 2019. godini Samarcanda će zaposliti tijekom sezone više od 1500 animatora. Ovaj je broj u stalnom porastu, te prati rast i razvoj same tvrtke. Proces selekcije i odabira osoblja ustrojen je u tri faze tijekom kojih se smatra da će se u 2019. prikupiti otprilike 15.000 životopisa; od kojih će 7000 biti pozvani na intervju u jedan od ureda, a oko 1000 osoba će biti pozvane na Samacademy, nakon koje će njih 800 potpisati ugovor. Ostalih 700 su animatori koji već rade za Samarcandu. Čitav proces selekcija je u potpunosti besplatan (troškovi smještaja i hrane tijekom školovanja). Samarcanda pridaje veliku važnost obrazovanju vlastitog kadra. Postoje tri različita programa obrazovanja: obrazovanje za stalno zaposlene radnike, obrazovanje za sezonske radnike na voditeljskim pozicijama i obrazovanje za sezonski rad.

Kvaliteta proizvoda

Kroz stečeno dugogodišnje iskustvo, Samarcanda je stvorila svoj vlastiti know-how koji se bazira na sustavu dinamičnog poslovnog razmišljanja koje se stalno razvija, te počiva na razrađenim procedurama i metodologiji. Osnove ovog sustava su: zadovoljstvo zaposlenika, zadovoljstvo gostiju te zadovoljstvo naših poslovnih partnera. Projekt Samfactory je nova Samarcandina kreativna avantura. Radi se o skupini odabranih ljudi koji će se pobrinuti za kreaciju i realizaciju novih ideja, formata i programa. Sve to u svrhu obogaćivanja i obnavljanja dnevne i večernje animacije sa potpisom Samarcanda, koja je oduvijek bila pionir na animacijskom tržištu, te se i u ovom projektu pokazuje da je korak ispred ostalih u svemu što radi. 

Zadovoljstvo zaposlenika

Pretpostavke našeg poslovanja su:

  • Jasno izraženi ciljevi
  • Jasnoća pri definiranju ugovora i radnog odnosa
  • Besplatno školovanje kao i čitav proces selekcije, na svim razinama
  • Briga o kvaliteti življenja u naselju (smještaj/hrana/ostalo)

Zadovoljstvo gostiju

Pod ovim nazivom podrazumijevamo goste turističkih naselja koji su iz godine u godinu zadovoljni kvalitetom naših animatora, a to se mjeri kroz:

  • Točnost usluge
  • Profesionalnost usluge
  • Briga oko svih detalja

Zadovoljstvo naših poslovnih partnera

Profesionalno organizirano turističko naselje zna dobro što očekuje od animacije i kako mjeriti učinkovitost iste putem postotka gostiju koji se vraćaju ponovno i putem anketa koje popunjavaju sami gosti hotela. Osnovni elementi su:

  • Naša sposobnost usvajanja politike naselja kao naše vlastite
  • Naša sposobnost prilagođavanja zahtjevima i potrebama gostiju
  • Pouzdanost ljudi koji rade, programa i opreme koja se koristi
  • Kreativna i inovativna sposobnost unapređenja našeg proizvoda
  • Garancija postojanosti standarda kvalitete usluge

Zadovoljstvo zaposlenika (kroz motivaciju), gostiju (cijeni se naš rad) i poslovnih partnera (standard kvalitete) uvelike ovisi o kvaliteti proizvoda, kako umjetničkog tako i kretivnog, koji Samarcanda ostvaruje putem svojih zaposlenika.Ta se kvaliteta ne ogleda samo kroz bogate večernje predstave, nego se proteže i kroz sve dnevne aktivnosti što znači: istraživanje uvijek novih predstava s internacionalne scene, korištenje novih tehnologija s ciljem razvoja animacije, produkcija novih formata za tradicionalne večeri (gosti, igre), konstantno ekperimentiranje novih prozivoda i usluga. Kako bi našim poslovnim partnerima garantirali kvalitetnu uslugu, Samarcanda potpisuje ugovore 12 mjeseci unaprijed. Na ovaj način možemo promatrati i proučavati naselje sa svim njegovim karakteristikama i potrebama tijekom sezone, te na bazi toga planirati ponudu odnosno programe, osoblje, ideje i materijale uz minimalna odstupanja.

MISIJA

Usmjeriti napore svih svojih zaposlenika da razviju i ostvare jedinstvenu kvalitetu animacijskih usluga u turizmu.

VIZIJA

Biti najbolja agencija za pružanje usluga animacije u turizmu i promicati znanja i vještina na području usluga animacije u Republici Hrvatskoj.

_FED5176.jpg